BalAnneeee Ravza2163 yok Allah’a şükür. Demir ilacı kullanmaya başladım 4.aya girer girmez. Kullanmaya başladığımdan beri de kayısı püresi vermiştim. Şimdi 8 aylık oldu. Maşallah hala da bişeyi yok. Ne versen yiyor modunda şuanda da ☺️🤲🏻
Mom0870 Ravza2163 6. Ayda başla canım kabızlık, hazımsızlık, gaz, sindirim sorunu, mide sorunları yaşar bebek. Mideleri yeni besinlere 6. Ayda hazır oluyor ki o zaman bile her şey verilmiyor. 6. Aya ya da ya anne sütü ya da mama. ❤️