FatmaKS Annekeki her bebek aynı değil ben kimseyle başla veya başlama diyemem bu anneyle doktorun alabiliceği bir karar hiç bir annede bebeği mahvolurken ek gıdaya devam etmez zaten değil mi ? Biz başladık hiç bir sorunumuz olmadı çok şükür 🌞
FatmaKS Ravza2163 inşallah canım ❤️ Doktorlar şu ara sıkıntı istersen biraz daha bekle doktorunla beraber karar verirsiniz
Ravza2163 FatmaKS bekleyelim bizde zaten çoğu bebek gelişimi yazarları 4 ayda tadımlık verilmesine karşı değiller alerji yapmayan besinler tabi oradaki amaç çocuğu ek gidaya hazrlamak tabiki de herkes gibi bizimde onceligimz anne sütü 😍
Deletedmom277 Ravza2163 evet mama gaz yapıyorken ek gıdayı düşünen “kreş” öğretmeni ☺️ Daha fazla etkileşime girmeyeceğim sizle engelle butonuna basıp yazdıklarınız görünmeyecek artık. Dilediğiniz gibi saydırabilirsiniz hoca hanım
Ravza2163 Deletedmom277 saydırmak gibi saygısız konuma girmem siz merak etmeyin bu size yakışır saygılar çok bilmiş anne 👏🥰
Eeff53 Ravza2163 5 aylığız inşallah 6.ayda başlayacağım ama tadımlık olarak 7.ayda tamamen başlayacağım 🤲🏻
Oap12 Mirayimran tadimlar bazı bebeklerin hoşuna gidince, anne de bunu arttırıyor. Böylece karnını doyuran bebek az emiyor ve zamanla süt azalıyor.
BalAnneeee Ravza2163 tabiki tercih meselesi. Bende 6 ay olmadan başlamam diyordum ama doktorun verdiği Demir ilacı kabızlık yapacak,o yüzden kayısı püresi verebilirsin. Yavaş yavaşta yoğurt verebilirsin demesi başlattırdı. ☺️
Bsra89 AnneBebek1 ilk olarak yoğurt mu verdiniz acaba . Doktorlar sebze - yoğurt - meyve olarak öneriyor bir hafta arayla .
AnneBebek1 Bsra89 evet basta yogurt verdim ama oyle ayak ustu hani bi taddirim dedim ondan mi oldu anlamadim uyudu sonra zaten kustu
BalAnneeee Ravza2163 yok Allah’a şükür. Demir ilacı kullanmaya başladım 4.aya girer girmez. Kullanmaya başladığımdan beri de kayısı püresi vermiştim. Şimdi 8 aylık oldu. Maşallah hala da bişeyi yok. Ne versen yiyor modunda şuanda da ☺️🤲🏻
Tgce16 Ravza2163 oldu tabi olmaz mı 6 aydan önce başlamamak gerek başlamayın 6 ayı bekleyin 5 buçuk falan