Aslikose16 canım bizede en son gittiğimde verdi ve kabız olabileceğini söyledi eğer olursa bir gün damlat bir gün damlatma madem dedi ama yalan yok ben 3-4 günde bir damlatiyorum sizinki gibi kaka sorunu var bizim kızda da o yüzden önemsemiyorum şuan çok.