Aslikose16 bebeğime doktorunun da önerisiyle sidefer damla kullanıyoruz. Günde 1ml olacak şekilde alıyor. Hiç bir yan etki yapmadı çok memnunuz. Aile hekiminin verdiği bedava ilacı yan etkilerinin olduğunu duyunca kullanmak istemedim ve kendi doktorumuz bu ilacı uygun gördü. Sadece Öneriyle doktorunuza danışmadan hiç bir şekilde ilaç almayın lütfen. Ben öneriyorum ama danışın öyle satın alın. Sağlıkla,