Deletedmom_12 AtaTrkmn Anladimmm bizim hemşire çok ısrarcıydı her ne kadar 1 yaşinda yaptiralim desemde bence riske atma getir yapalm dedi karta islenmediginide bilmiyordum iş işten gecti artikk umarım bir skntı olmazz🤷♀️
AtaTrkmn Deletedmom_12 burada gördüğüm kadarıyla işlenenler varmış bizimki niye işlemiyo anlamadım yaptırmayacağım içinde çok sorgulamamıştım açıkcası
Ela41 Denizanne 14 nısanda gıttım cok korunaklı zaten saglık ocagındakıler tek tek alıyolar korkma eve gelıncede altına serdıyım battanıyesını yıkadım okadar cok cabul hateket edılıyo
Sarekrts Bir de dip not ekleyeyim bu aşının ertelenmesi halinde işini iyi yapan sağlık çalışanları aileleri şikayet edebiliyorlar ve maalesef suç sayılıyor ertelerseniz bile sağlık çalışanı arkadaşlardan bununla ilgili bir bildiride bulunmamasını rica edin☺️
Deletedmom_12 AtaTrkmn Ya bizimki işlendimi merak ettim ben onu bi sorayim hic aklima gelmediki sormak 🤷♀️
EsilaEbru Denizanne biz yaptırdık giderken maskemi eldivenimi takdım kızımada atkı bere gitmeden aradık Sağlıkocağını kimse yoksa geleceğiz hemen aşıyı yapıp çıkmak istediğimi söyledim. Onlar tamam gelin dedi gittim yanımda örtü götürdüm sedyeye onu serdim hiçbir yere dokunmadım hemen aşıyı yapıp çıktık. Eşimle gittik zaten çantalarımızı o tuttu etrafa temas etmemek için eve geçince direk banyoda üzerimizi değiştirip kullandığım örtüyü yıkadım. Ben bu şekilde gidip yaptırmıştım çünkü her yer hastalık bebeklerimizin aşıları da yapılmazsa daha kötü olacak
Nihankumsal Denizanne bizim sağlık ocağı hiç aramıyor aşı var gelin diye bende aramadım bu sefer evden hiç çıkmıyoruz zaten bende bir yaşını bekliycem doğru değil belki ama 🤷🏼♀️
Denizanne neyzen15 evet farkındayım durumun. Fakat aynı aşı 12. Ayda da yapılıyormuş zaten uzun bi süre evden de çıkamayacağız. 12. Ayda yaptırsam birşey değişir mi acaba onu merak ediyorum
neyzen15 Denizanne hiç evden çıkmayacaksan kızamık bulaşmaz zaten siz bilirsiniz bu aşılar uzun sonuçlar sonunda karar verilip yapılıyor önemli diye düşünüyorum ben götürme tataftarıyım ama tabii karar sizin 😊
Demirbebek Yaptırmadık 9 aylığız ilerleyen aylarda yaptıracağız corona yu daha tehlikeli görüyorum çocuğu evden çıkartamam karar sizin tabi 🦋
Ipegim Denizanne canım zaten 12. Ay aşısı bazı bölgelerde 9. Aya çektiler ama bizde mecburi değildi asm bize bıraktı ama hemşiremiz ben tavsiye etmiyorum dedi bizde eşimle düşündük yaptırmadık 12. Ayda yaptırdık
BebekBatur Denizanne sağlık ocağı içeri tek tek alıyo diğerleri bahçede bekliyo ben gittiğimde eşimi de almadılar yalnız ben girdim korkmayın eve gelir gelmez yıkarsınız bebeğinizi hiçbişe olmaz allahın izniyle yıkama derlerse yıkamayın tabi ben 6.ay aşısına gitmiştim. Bana bu aşı 9.ve 11.ay arasında yapılıyo dediler.
ayazasaf Ay aşısı nereden yapılıyot acaba bacak mı kol mu ona göre yarın giderken giydireyim bulamadım bi türlü