canım sen bilirsin ama eşim doktor aile hekimi bir çok arkadaşı da var bu dönemde bu aşılar için belli günler ve saatler verilecek o şekilde yapılacak gönlün rahat olsun bu ayda yapılıyorsa devletin kararıyla değil sağlık kurulunun gerekli gördüğü kararla veriliyor önemli olmasa öne çekmezlerdi diye düşünüyorum sen bilirsin tabi ki ama hijyen konusunda şüphe duyarsan şikayet edersin dediğim gibi bakanlıktan yazılar yolluyorlar aile sağlığı merkezlerine bu aşıların belli gün saatlerde yapılması ve onun dışında acil olmadıkça o gün ve saatlerde başka bir hastaya bakmamaları için