idil1990 Minigin-Annesi kizimda iki uc adet vardi doktora goturdum iki aylikti doktor dis incisi oldugunu soyledi disin gelmesiyle alakasi yok onemli bisey degil dedi suan dort aylik hic bisi kalmadi diste gelmedi 😊
Minigin-Annesi Bebektsk1 aşırı salya akması 37derece hafif ateş huzursuzluk sürekli ellerini ağzına sokmaya çalışma belirtiler bunlardı dedim heralde diş gelşyor baktım bunu gördüm ama bilemiyorum ki herkes farklı birşey diyor
papatyakirkiki Benimde bebegim 3 ay 4 gunluk beyaz noktadan iki tane ustte bizimde var huzursuzlukta var ve elleride azindan gitmiyor tabi b8rde salya surekli ve sonu nolcak merakla bekliyorum😊
Minigin-Annesi papatyakirkiki hayırlısı bakalım tam gaz bitme dönemi geliyor derken diş çıkıyor sanırım iyi mi kötü mi bilemedim😁
annesininaslani Minigin-Annesi canım ben diş incisine benzettim internete yaz bebeklerde diş incisi benim oğlum da da vardı bi süre kaldı ve geçti