Minigin-Annesi Merhaba oğlum bugünlerde çok huysuzdu işe başlamak zorunda kaldım o yüzden mi yoksa bu ağzındaki dişte onun huzursuzluğumu bilemedim sizce diş mi? [url=https://hizliresim.com/zK0lN3][img]https://i.hizliresim.com/zK0lN3.jpg[/img][/url]
Btstml Minigin-Annesi evet canım bi kaç güne çıkar ☺️ Bizim böyle tek nokta göründükten iki gün sonra ikisi birden patladı 🥰
Sahanemm0311 Minigin-Annesi benim oğlumun bu şekilde oldu dün farkettim buğu kayboldu dış diye düşündüm bende şuan ne olucak bilmiyorum bekliyorum bende ben dokundum sertti sonra bugün baktım yoktu dış mi değil mi bende anlamadim
Bernaacarr Bizim kin dede böyle damakları ama sadece bir yerde değil bi kaç yerde eli sürekli ağzında ama diş olsa önce oranın yarılması lazım diye biliyorum ama
Hilal94 Dış e benzetemedim ben ama daha bizimki de çıkmadı önce yarılıp sonra dış geliyormus keskin olur elinizle hissedersiniz
Ozgesen48 Kimse dişe benzetememiş ama bence dişin çıkması yakın.. önce böyle nokta beyaz oluyor sonra çukurlasiyor .. [url=https://hizliresim.com/CzRh2R][img]https://i.hizliresim.com/CzRh2R.jpg[/img][/url] sonra da elinle veya çay kaşığını damağına degdirdiginde hissediyorsun zaten ..❤
Minigin-Annesi Ozgesen48 bir arkadaşımın eşi diş hekimi o diş demiş ama daha öne doğru gelecek demiş annemlerde değil diyor merak ettim bende
Ozgesen48 Minigin-Annesi örnek olsun diye kendi oğlumun çıkan dişini ve çıkmaya yakın olan dişini koydum üst kesici dişleri.. sağlıkla büyüsün yavrunuz ❤
Minigin-Annesi emlkvnc 3 ay 15günlük.ben 3 aylıkken diş çıkarmışımda acaba oğlumdamı erken cıkaracak dedim ama bilemedim