Minica_Eylul Buh4160 peynir gibi.. 2.ay kontrolde doktor 1 aylık izlemisti kilo alimida normal.olunca reflu degil dedi normal olarak sindirim sistemi gelisimi dedi..
Minica_Eylul Nilnil ebet bunuda duydum sukur sutum hep yaradi kilo alımlarında görüyoruz.. agiz dolusu coook nadir oluyor özellikle memede uyuyup kaldiginda mesela ayda yaklaşık 4 kez her gün değil .. gerçi son günlerde yok bile..
Minica_Eylul Nilnil 3 aylık sizinde dimi? Yavaş yavaş geçmesi gerekiyor bakalim.. ön sütüm fazla gelio diye sağarak verdim ve emzirme sonrası hiç sevmediğim emzik ı verdim.. bugün rahat geçti belki bundan kaynaklanıyor.. deniyoruz bakalim 🤷♀️
Harikamm Buh4160 bende o günler hiç bitmeyecek sanardım ama geçiyor işte belli bir zaman sonra düzeliyor İnan canım sabır lazım oda büyüyor kolay değil sadece sabır gerekiyor İnan