Aysekrmz Haksızlığa uğramak doğal olarak sinirlendirir insanı.siz genel olarak sinirli ve tepkili olduğunuzdan bahsetmişsiniz Başlığı açarken ama aslında tek bir konu varmış iş yerinde haksızlığa uğramak.
herkese her şeye sinirliyim fevri davranıyorum demişsiiniz ,haksızlığa uğruyorum iş yerinde ne yapabilirim deseydiniz bu örneği vermezdim 😅
iş Yerinde haksızlıkla karşılaşınca başka bir konu olsa bile bu sizi tetikliyor ve yine haksızlığa uğrayacak gibi tepki veriyor olabilirsiniz.
Kesinlikle haksızlığa karşı tepkisiz kalmamalısınız. Yönetici kimse onunla paylaşmalısınız.