Aysekrmz sizi ne sinirlendiriyor ne tetikliyor onu düşünüp üstüne gidin.
mesela bir örnek vereceğim;
Ev işi yaparken eşim banyoya koyduğu çamaşırlarını bugün yıkamamı söyledi. Bende kendimce sıraya koydum işleri ,önce mutfaktan başladım. Ben mutfaktayken eşim gidip çamaşır makinesini çalıştırmış. Bende sinirlendim birden kızdım ben yapacaktım diye.
Aslında burda kızacak birşey yok. Sonra durdum düşündüm ben buna niye kızıyorrum diye. Çünkü kendimi işe yaramaz hissettim. İşe yetişemediğimi düşündüm. Utandım , yetersizim ben dedim.
Sonra Bu duygular bu olaylar bana nereden tanıdık geliyor diye düşündüm.
annemle ilişkimden.
annem çok tez canlı biri. Bir şeyi bir defa söyleyince hemen yapmam lazım bir çok kez böyle tartışmalar oldu ve o bana çok tembelsin , iş bilmiyorsun , işe yaramazsın gibi kötü etkileyici kelimeler kullandı. Yapmamı istediği işi hemen yapmadığım zaman kendi gider yapardı ve banada söylenirdi. Eşimde yapmam gereken işi kendi yapınca annemi anımsadım ve hemen gardımı alıp sinirlenip kızdım.
bilmiyorum anlatabildim mi. Ama durumu bu şekilde değerlendirmeniz lazım.