Ayselsahinn kakadan çıkıyor bir de tokluk hissi veriyor ☺️Ben hemşireyim, mesleğimin ilk zamanları psikiyatride çalışmıştım anoreksiya hastaları peçete yiyordu ama kutu kutu, zayıflamak için,o geldi aklıma 🤭Siz yine de yemenesine özen gösterin,her şeyi ağızlarına atıyor bebisler