Cerenece 27 derece cok fazla en fazla 24 derece olması gerekıyor dıye bılıyorum bızım doktorumuz sen kac kat gıyıyorsan bır kat fazlasını gıydır dedı bebegıne ben oyle yapıyordum ve uzerınede uyurken cok kalın olmayan battanıye ortuyordum. Kıbrısta yasadıgımız ıcın artık gunduzlerı sıcak oluyor diye ısındı ve muslın ortuyorum gunduzlerı gecelerı battanıye .