doktorumuz çok iyi ünlü bir doktor isim vermeyeceğim. Sağlık ocağının verdiğini siz kullanın bebeğe kullanmayın dedi. Siz 20günlük bebek için çok erken başlamışsınız biz baya 3-4.aydan sonra yanlış hatırlamıyorsam başlamıştık. well care kullanıyorum, püskürtmeli tadı zeytinyağı gibi Tek fıs yeterli oluyor ve katkısız bir ürün. Bu arada kan ilacı olarak da sidefer kullanıyorum ilerleyen zamanda d vit kusan bebek devletin vereceği kan ilacında da kusacaktır şimdiden bilginiz olsun Sidefer yine başarılı ve katkısız üstelik aç karnına içme zorunluluğu yok 👍