BuseCan merveoyku_909420 tetrazinc kullanıyorum sabah mamasına ekliyorum doktorum mamaya ekleyebilirsin demişti öyle dene istersen
merveoyku_909420 Ndderdem damlayı değişmiştik ama yine kabul etmedi midesi eğer yine değiştirsek bunu denerim
BenDenizMustafakemalinannesi Canım benim oğlumda trio acde kullandı oda aynu kusuyordu şimdi başka kullanıyor
Alpp2020 merveoyku_909420 saglik ocaginin verdigini aldiysan hemen cope at.icinde paraben var.ve bol miktarda seker var.cocugun karnini agritir.mide bulantisi yapar.oceon 400 luk al kullan.benimki bunu kusmadi.ama saglik ocaginin verdigini kullandigim gun cocuk sabaha kadar uyuyamadi.doktorunu aradim doktoru o damlayi hemen birak oceon 400 luk al onu kullan dedi ve cok iyi oldu
merveoyku_909420 Alpp2020 hayır sağlık ocağı vermedi özel çocuk doktoru vermişti hangi markayı veriyor sağlık ocağı çünkü bu aralar çok sancısı var dediğiniz gibi
Sedanurbet [bilinmeyen] bütün d vit ler 3 damla veriliyor canım ama ocean alırsan o sprey şeklinde bir fıs püskürtmek yeterli oluyor
0Funda0 merveoyku_909420 cnm aç vermeyi dene kızımda kusmuştu iki kez ebemiz aç ver dedi kusmadı ama Bn çok vermedim aklıma geldikçe verdim
merveoyku_909420 0Funda0 öyle deneyeceğim bi de aslında yaz önümüz güneş banyosu yaptırabilirsek alır bol bol da virüs belası biterse
merveoyku_909420 Minw iki ayrı ilaç kullandık birisi pediad o üç damlayı küsüyordu yine ikincisi acd o 10 damlayı yine kustu bu sabah aç karnına verdik pediad olan ilacı sadece fazla emdiklerini çıkardı gün içinde
Meyraduru Kızlar ben yeni doğum yaptım d vitamini neden kullanıyorsunuz ? Bize herhangi birşey söylenilmedi bununla ilgili
merveoyku_909420 Meyraduru kemik gelişimi için anne sütünde olmayan tek vitamin 15 günlük olduktan sonra başlanıyor
AyseTugba22 Canım d vitamine 4 ay dan sonra başlanıyor bıngıldağı erkenden kapanmasın kendi kendine kapansın diye gelişimi için 4 ay dan sonra öneriyorlar bence verme derim ben 4 ay dan sonra başladım hemşiremiz böyle önerdi
balannesiii merveoyku_909420 miktarını ne kdr veriyosun ki ağız dolusu kusuyor canım biz bırakalı cook oldu ama d vitamini 4 5 damla bişey veriyodum
Ipekaselcik merveoyku_909420 Merve hanim sadece d vitamini mi veriyorsunuz peki bizim bebegimizde kusuyordu fakat maflorden olmustu bu da gaz ilaci.D vitaminini olarak ne veriyorsunuz? Bizde welcare kullaniyoruz cok memnunuz
merveoyku_909420 Ipekaselcik pediad kullandık once onu kusunca adc verdiler daha hoşuma gitti bu a ve c vitamini de var içinde