Asyayse Rukiyesinanalp doğduğundan beri hipp arada başka marka denedim hep.kabiz gaz hipp de sıkıntı yok sukur
Minw Rukiyesinanalp Benim kızımda hepsini kullandım denedim hepsi kabiz yaptı evolvia da kullanmıştım o aşırı gaz yaptı zaten gazlı bi bebek şimdi Hipp kullanıyorum kendisi yapıyor memnunum ben anne sütüne yakın organik iyi gelirse kullan
19401940 Bebeğim 1 buçuk aylık hipp ile başlamıştık ana bebeğim içtikten sonra bile sürekli ağlıyordu hiç karnını tutmadı mama bende 1 haftadır falan aptamil e geçtim Buda kabızlık yaptı
Defneyelin Rukiyesinanalp Aptamil gerçekten berbat yapmıştı bebeğimi. Bende Hip kullanıyorum. Gazı oluyor ama çok değil. Biberon dan sanırım. Onuda değiştiricm