Rukiyesinanalp 21 günlük oğlum var mama ile besleniyor aptamil ve sma kullandık gaz yaptı hipp aldım kullananlar memnunmusunuz
Defne_cicegim Rukiyesinanalp benim bebeğim 6 aylık hiç bi sıkıntı yaşamadım çok memnunum hatta bi ara aptamil aldım keşke hiç almasaydim çocuğum kabız oldu inleye inleye ağladı kesinlikle hipp 🤗
eezgiciikk Rukiyesinanalp ben kısa bi süre kullandım ve memnun kaldım. Gaz yapmadı kızıma hiç. Ama aklında bulunsun mamayı karıştırırken çay kaşığı ile karıştırın gaz yapmayı minimuma indirmiş olursunuz
hryoz Rukiyesinanalp bende hipple baskamıstım ama bize yaramadı malesef cok güzel bir mama ama benim kızım sevmedi kustu sürekli bizde bebelag gold ar mama aldık onu kullanıyoruz artık
eezgiciikk sevda3460 evet biberonu elde salladığın zaman biberonun memesinden illaki hava kaçıyor. Çay kaşığı ile iyice karıştırıp verdim ben hep sorun yaşamadım.
Rukiyesinanalp eezgiciikk yaa aslında ben de. Browns un gaz yapmayan biberon unu kullanıyorum bütün köpükler tutuyor yine de çay kaşığı ile mi karıştırsam
eezgiciikk Rukiyesinanalp gaz yapmayan biberon diye bişey bence yok. Çünkü elde salladığın zaman içine hava birikir illaki. Bence çay kaşığıyla karıştır denemekten zarar gelmez.
Kusananne Rukiyesinanalp bizde combiotic kullanıyoruz, çok memnunum valla. Verdiğim parayı hakediyor, ayrıca kabızlık durumu yaşamadık şükür
Yegino Rukiyesinanalp 6 buçuk aylığız 3 haftadır falan kullanıyorum gayet memnunum, arkadaşımın bebeği doğdu doğalı onu kullandı o da gaz problemi falan yaşamadılar hiç
Alpveannesi Rukiyesinanalp ben hipp combiotik denedim evet gaza iyi geldi ancak sürekli kaka yaptırdı bizde ve bebeğim tadını sevemedi biraz bebeklerle ilgili aslında mama konusu .bebekten bebeğe fark ediyo
Bsra89 Rukiyesinanalp aptamilden sonra hipp combiotic kullandık ancak kızım hiç sevmedi zorla içiyordu ve neredeyse hiç kilo alamadı . Bebelac kullanıyoruz çok güzel kilo aldırdı ve çokta severek içiyor