Skn233 bilmiyodum canim sirkenin zararli oldugunu saol bilgilenmis oldum. Haklisin aşıyla banyo yapilmaz dusunemedim bi anda ateş deyince aklima geliyor hep su 🙄 Ben Almanya da yaşıyorum burada hic surup falan vermiyolar ki bize o yuzden direkt surup falan gelmiyor aklima. Sadece fitil verdi doktorumuz o da anca aşı günleri ateşlenirse diye. Baska zaman daha ilac,surup kullanmıyoruz.