Ilk dişler kolay oluyor genede ama arkada ki büyük dişler çıkartıyor şuan da benim ki ve çok zor geçiyor ne yapacağımı şaşırıyorum bazen ağrısına agri kesici şurup bile fayda etmiyor sanki.. şuan 15 inci ayın içindeyiz bizde.. bunun ile ilgili fikri olan varsa yazabilirmi ağrısı ile nasıl baş ediyorlar acaba yani neler yapabilirim önerisi olan varmı arkadaşlar