Evet, 7 aylikken basladik. Doktorumuz ailede alerjisi olan var mi diye sordu bizde kimsede yok alerji domates ya da baska seylere, pismis domates verebilirsiniz dedi, yinede deneyelim bir kaç gün dedi denedik sorun yasamadik ve basladik 😊 ben yemeklerine corbalarina kullaniyorum, bazen ev salcasi tatlı kaşığı ucuyla da kullanıyorum ki zaten 8. Ay itibariyle artik ev yemeklerine gecebilecegimizi soyledi doktorumuz, baharatsiz olmak şartı ile ev yemeklerinede gectik 😊