Annesirintugceuzun Zuzuuu Şu an 16 ay bitmek üzere. Bu dediklerimi 8 aydan 10 aya kadar yaptım. Sonra hepsini karıştırılmış yemek istemedi. Ben de ayrı ayrı vermeye başladım.
Zuzuuu Annesirintugceuzun Yok ondan sormadım annesi sizsiniz bebeğinize ne yedirdiğinizi siz daha iyi bilirsiniz 🙂 Boğulmasından korktuğunuz için sormuştum 🙂 Benimde 16 kızım varda bende çok korkuyordum
ikiponcikannesi_198960 Deletedmom55 sabah ilk kez yumurtalı menemen yaptım sevdi sayılır. Yumurtayı da komple kırdım sadece sarısını değil. 9 aylık olmak üzere zaten. Şunun şurasında 1 yaşa ne kaldı 🙈
Annesirintugceuzun Zuzuuu Hee 😅😅🤦🏻♀️ Evet maalesef korkuyorum. Şu an yediği birçok şeyi direk yutmaya çalışıyor. Yumuşak olanları yani. Belki de hep ezerek verdiğimden böyle oldu bilemiyorum. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Muhammedtrn Deletedmom55 6 aylıkken köy domatesi çok yedi sonra alerji yaptı. Şimdi 16 aylık fazla veremiyorum kaşıntısı oluyor. Olca salça kullanıyorum yemeklerinde. Onda sıkıntı olmuyor. Katkısız ürün. Diğer markaları hiç düzgün kullanamadım iyi çıkmıyorlar.
Misterious Deletedmom55 bir yaştan sonra evet ipleri biraz daha saldım geçenlerde kek yedirdim mesela gerçekten daha kolay oluyor