Ygtek 10 aylık 8 aylıktan beri böyle geçmedi huy yaptı sürekli ağlıyor , dediğiniz gibi sğlayarak ysğtırıyo herşeyi ve susmuyo hırsonı alamıyo daha beter ağlamaya başlıyo tek başıma bakıyorum ve aşırı bunaldım çok şükür Allahıma iyiki var ama sabrım tükeniyor gece uyumuyorum gündüz peşimi hiç bırakmıyo sürekli ilgi alaka bekliyo tel başına oynamıyo çok zor çok Allah yardımcımız olsun yokluğunu göstermesin bazen istemeden sesim yükseliyor sonra oturup ağlıyorum