iyikianneyim61 Meralkaratass benim nerdeyse her emmede yapiyodu onun icin probiyotik kullandim gecmisti
GokturkAlp iyikianneyim61 benim ki de o aylarda emerken kaka yapardı. Anne sütü çok hızlı bağırsakları çalıştırıyor sanırım bazı bebeklerde. Her emme de değil ama günde 2 kez falan yapardı memede.
zdm00 iyikianneyim61 hangi probiyotiği kullandınız benim bebeğimde sürekli gürültü kaka yapıyor ve günde ⅘ kere biogia kullanıyorum hiç fayda etmiyor
iyikianneyim61 zdm00 maflor kullandim ve faydasini gördüm bende biogaia kullandim ama gaz icindi sonradan bırakmıştım. mafloru ayri kullandim
Kumsal25 iyikianneyim61 bizimde öleydi bi ara kaka tahlili yapıldı bişi olmadı normal dendi şmdide yapmıyor mesala snrm bagırsaklar alakalı organları değişiyor büyüyor ondan snrm
elifhanimm Ya merhaba,benim oğlumda ara sıra yapıyor emerken gürültülü ve sulu kaka. Ama kan yok, kilo alımı iyi . Yani besin alerjisi olan bebek kilo alır mı kızlar
elifhanimm iyikianneyim61 ilk ay 1 ikinci ay 1200 aldı.. doktora gideceğim ama yine de hep aklıma bu durum. Kakası ve huzursuzluğu yüzünden
Kumsal25 iyikianneyim61 azdan kastınız mesala ben testlerde yptm çıkmadı ama gaz ve meme mama sorunumz devM ediyor
iyikianneyim61 elifhanimm götürün derim ihmal etmeyin bizde 1.5 ayinda belirtiler basladi ama gittiğimiz doktor bize yoktur vs gbi seyler dedi 4.5 aylikkem alerji doktiruna gidince tam ogrendik bizde
iyikianneyim61 Kumsal25 ilk ay 1200 2 ay 900 alirken 3 ayda 400gr aldi ve yavas yavas alimi busekilde düştü o ara meme reddide yasadim tabi bizimde testlerde cikmadi a vardi alerjisi bagirsak tepkili dedi doktorumuz
Kumsal25 iyikianneyim61 ya bizimde ölemi anlamdm gitti valla siz nasıl anladnz bagırsak tepkili peki deride falandamı cıkmadı hala gazımız var bitmiyor 😢 ek gıdayada başlıcaz bizde savaş veriypruz beslenirken
iyikianneyim61 Kumsal25 size nededi doktor. ilk deri testi yapildi onda bisey cikmadi kan alındı ondada bisey cikmadi ama doktor bize bagirsak tepkili yani yediklerinizden bagirsaklarinda tepki yapiyor dedi ve diyete başlamıştım ben sut urunleri paketli gidalar hiçbirşey tüketmiyordum 6.5. ayimizda diyeti yavas yavas actim ve sonrasinda bitti suan kizim 13 aylik ins sizinde gecer bir an once
Kumsal25 iyikianneyim61 bizdede deri testi yapıldı hafif yumurta sarısına çıktı 4 mm yazıyor kanda alındı kanda bişi cıkmadı deridekinide doktor şuanda diyet yapma dedi bebeğinde alerjil bi durum yok dedi varsada tolere edebiliyor demkki dedi bakalm bu obe bi daha gitcz ama hiç uyuma falan yok perişanız artk bende anlamadm ki ek gıdayada başlıcaz nasıl olcak bilmiyorum mamada veriyorum zar zor 90 içiyor kaç saat sonra fln
iyikianneyim61 Kumsal25 baska skintisi olabilir canim süt urunleri tuketip bir skinti olmuyorsa bebeginizde alerjisi yok demektir benimkide mamayo zor içiyordu kac aylik bebeginiz ins ek gida guzel gecer
Zsnbr iyikianneyim61 Bnmkini anlattın resmen her emzirmede daha emerken alttan dolduruyor resmen. Ama bizimkinin alerjisi var
iyikianneyim61 Zsnbr bizdede alerji vardi iste probiyotik felan kullandıktan sonra düzelmişti cok sukur
Kumsal25 iyikianneyim61 5 ay 13 günlük yani diyette yaptm gene aynıydı mamayı memeyi zor alıyor ztn 3,5 aydna beri ama bu zaman kdr çok fazla belirtler olurdu diyem gaz var sdce uyuyama beslenme reddi diyrm ben ama kilosu iyi diyor doktorlar üsteleme ara açarak içir diyorlar ne biliyim çözemedm ki