sevgili anneler bebegim 3 ay 25 günlük 2 3 haftadir nerdeyse her emmesine kaka yapiyor sulu bi sekilde aninda hemde azonce emzirirken yapti degistim altını tekrar emzirim dedim tekrar yapti bu şekil olmasi normal mi sizce doktorada gidemiyoruz haliyle.. boyle olan varmi? ve bu şekil olunca kilo almasida yavaslar ki acaba