Snmtt hepimiz bu yollardan geçtik 🤗 size en büyük tavsiyem, karşı karşıya kaldığınız her zorluğu araştırın, bebeğime nasıl faydası olur diye okuyup öğrenin, bilinçlenin.
Mesela bebek neden hapşırır, bunu bilin. Bilin ki hapşırdığı zaman “kesin hasta ettin” dediklerinde gülüp geçebilesiniz 😊
Bilinçli anne çocuğunu daha iyi yetiştirir.
Bir de emin olun ilk günler hormonal değişiklikler, doğumda yaşadığımız ağrı sancılar, dikişler vs derken biz kadınlar da çok sarsılıyoruz ama geçiyor ve minik bebeğiniz sizin için dünyada en çok sevdiğiniz varlık haline dönüşüyor 💙