Snmtt oncelijle hayirli ugurlu olsun taze anne♥️ Lohusalik depresyonunu bazi kadin hic yasamiyor, bazi kadin da dibine kadar yasiyor ve gozlemledigim kadariyla herkes farkli boyutlarda yasiyor. Neler geldi basimiza🤦🏼♀️ Hamile kaldik, tum kimyamiz degisti. Dogurduk onun da travmasi var. Sonrasinda eskiden cok cok farklii bir hayat bizi bekler oldu. Anne olduk. Belki biliyoruz, haziriz basimiza geleceklere belki de damdan dustuk🤷 Her sey bu kadar farklilasmisken duygularimizin da saglikli olmasini beklemek dogru degil. Velhasil kelam sekerim ne yasiyorsan, ne hissediyorsan normal. Suan pek de bir sey yapamazsin duygunu, dusunceni degistirmek icin. Zaman lazim. Gun gun daha saglikli dusunmeye baslayacaksin. Allah sana ve minik bebegine saglik, sihhat, huzur versin. Sevgiler♥️