Aycaa ben doğduğundan beri sleppy kullanıyorum canım ilk günler hariç hiç sıkıntı yaşamadım onda da tam bağlamayı bilmiyordum , akşam 9 da bağlayıp sabah 8 de açmama rağmen. Numaradan kaynaklanabilir, 1 numarada bi iki kez oldu 2 ye geçince sıkıntı geçmişti. Kalıpları biraz küçük 5 aylık 3+ kullanıyorum