Bravewomen canım kayınvalidem her anne gibi göz kararı yapıyor göz kararı ölçülemeye çalışayım yaptıkça elin alışır zaten helva kıvamını az cok biliriz hepimiz sonuçta. Tavaya 3-4 yemek kaşığı kadar tereyağ koy eriyince yarım çay bardağı kadarda sıvıyağ koy sonra un ekle yavaş yavaş ekle helva kıvamını alana kadar sonra güzelce kavur sonra altını kapat bu sert kuru bişey olacak dursun bi köşede soğusun sonra bir çay bardağı kadar şekeri çok az bi suyla ıslat bi kasenin içinde (tamamen erimez kıtır kıtır kalır zaten helvaya lezzet verende bu kıtırlık bence) çırp biraz sonra soğuyan helvaya sök karıstır helva şekeri görünce yumuşayacak zaten sonrada koy tabağa şekil ver ama buzdolaba koyma donuyor pek zevkli olmuyor yemesi. Ben bunu yeyince çok çok güzel süt oluyor bayatlamıyor ve güzel bi kahvaltılık umarım sizinde hoşunuza gider 😊