Ogullarinaasikanne bende sezeryanla dogum yapali 1 ay oldu benimkide estetik dikişti sag ve sol tarafinda ip vardi orta kisminda ip yoktu ama ben hiç pasuman yapmadim doktorum yapmana gerek yok sadece pamukla kurulama yapisir acitir duştan sonra saç kurutma makinasiyla kurut demişti ama dedigin gibi olmasi normal bi süre sonra geçiyir o aci