Anneler merhaba doğum yapalı 18 gün oluyor. estetik dikiş oldu öyle dendi bakılınca sadece sağ tarafta ip gibi bişey var yapıstırmıslar gibi. sağ bitim yeri inanılmaz derecede yanıyor sanki yara olur tuz basarsınız öyle özellikle hareket ederken eğilirken falan normal mi bu durum acaba ben pansuman yaparken o ipi biraz çekmiştim pamuk bulastı zannedip ondan mo kaynaklı acaba 😔 ilk doğumumda hiç böyle olmamıstım bunda canım yanıyor son 1 haftadır