Yassos bizimde herşeyi normal ama değeri en son 10.1 ’di 1 aylıkken götürdüğümüzde mayısta tekrar götüreceğiz inşallah geçer o zamana kadar 🙏 sürekli emziriyorum zaten ama gece hiç uyandıramıyorum sanırım gündüz emzirmek için uyutmadigimdan gece de uyuyor az önce bi 10 dakika emdi bıraktı ama hiç huzursuzluk ağlaması falan yok doyuyor mudurki 10 dk emmesiyle normalde gündüzleri en az 15 dakika emiyor