Deletedmom_879 ben 2 saatte bir baxen bi saatte bir ama bazende dahada sürüyodu yani uyuyosa uyanamıyodu bizde çok doktor gezdik bir sürü testler yaptık şükür temiz çıktı üniversite hastanesine götürmiştik işte eger kakasında kan ve idrarının rengi çay rengi olursa getirin demişti neden bilmiyorum şükür çok bekledik ama sonunda gecti hatta oglum dogdugu gun bembeyazdı sonradan karardı sararmıstı 4.aydan sonra bembeyaz oldu biz gectigini öle anladk zaten sizindd öleyse sekerli su verin gunde gecer inş