Vefaanadnyadigar Deletedmom_879 Ya hastaneye yatıcak mavi ışık alıcak canım yada anne sütüyle bol bol emzireceksin idrar yoluyla atıcak başka bir bilgim yok inan canım
Zeynepazram @Seydakayra burda biri sarı ışık tuttuk azaldı demisti bir arastırın sık sık emzirin saatte 1 gece sürekli uyandırın kolunu bacagını soyup balkonda guneslendirin camdan gecen gunes ısıgı yeterli olmaz ama dikkat edin üşütmeyin
Deletedmom_879 Zeynepazram sarı ışık değil de bende beyaz ve mavi duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Gece uyandıramıyorum ki çay kaşığıyla sütümden veriyorum inşallah geçer bizim de
BenMathilda Deletedmom_879 🖐 3.ayin sonunda normale dönüyor yavas yavas. Bol güneş, sık emzirmek, az panik.
Deletedmom_879 fnur2801 bende sadece emziriyorum başka birşey vermiyorum. Evet gece çok zor oluyo uyanması onun için süt sağıp veriyorum çay kaşığıyla inşallah geçer bizim de
Zeynepazram Deletedmom_879 açlıktan uyuyo napın edin uyandırın altını acın yuzunu boynunu ıslak mendılle silin topugunu sıkın bende 2 3 saat sıka sıka uyandırmaya calısırdım asla uyanmazdı sonra sarılık üst sınırda cıktı o zaman bilmiyorum tabi sonra cok üzüldüm daha cok ugrastım uyandırmaya pes etmeden uyandırıp emzirdim biberon verme memeyi reddetmesin
Selvinaz Deletedmom_879 16.2 ydi canım 3 saat kaldı çok şükür atlattık bidaha da olmadı inşallah da geçer 🙏
Deletedmom_879 aybukemom 40 ı çıkınca mı yani 40 günlük olunca mı dedi doktor peki insallah geçer sürekli uyandırıyorum çok huzursuz oluyo böyle de
aybukemom Deletedmom_879 biz 40 günlükken doktora gitmiştik hocam gece uyanmıyor 4-5 saati buluyor dedim . Olur uyandırma artık glikoz depoları var kan şekeri düşmez dedi
Deletedmom_879 Limonlusu bizim en son 1 aylık değildi daha değeri 10.1 çıktı 2 aylık olunca tekrar gitcez inşallah geçer o zamana kadar biraz
Limonlusu Deletedmom_879 açıkcası kan almaktan başka yaptıkları Bi şey yok 😊 Bi sürü test yaptılar bebeğime 6 tüp kan aldılar elleri kolları hala iğne izi sonuçta hiç Bi şey yapılmadı sadece emzir denildi. O yüzden kontrole götüremedim Bi daha bende
Deletedmom_879 Limonlusu bizde de sadce kan aldılar dediginiz gibi onu da alamadılar bile kolundan elinden denediler iki kere sonuç olarak sürekli emzir dedi doktor o zaman gittiğimizde doktor baktığında bacaklarında da var demişti bugün baktım bacaklarında yok gibi geçmiş sanırım ama gözlerinde var hala azalmış gibi o da inşallah geçer artık
Canangun Deletedmom_879 benim bebeğim şuan 16 günlük canım 1 haftalıkken sararmaya başladı devamlı emzirdim pazartesi çocuk doktorumuz geçmiş dedi kan almaya gerek yok dedi tabi bnm de sutum azaldı yetmio yine saramaya başladı geçende aile hekimi geldi çocuğu sarı görüyorum dedi sutum de yetmiyo napcam bilmiyorum çocuk da kendini sarılığın etkisiyle uykuya vermeye başladı offf
a_prince_mom Deletedmom_879 sizin değeriniz çok iyi, biz 19 ile hastanede yattık, 11 i zor gördük, ondan sonra da ölçüm yapmaya gerek yok dedi doktor. Endişelenmeyin o nedenle, bol bol emzirin sadece şekeri düşmesin. O sarı renk biraz geç gidiyor.
Derineda Deletedmom_879 sütünüzü sağarak vermeyin sütünüzde azalma olur. Meme reddi yasarsiniz altını acın gıdıklayın o uyanır zaten .. tabi siz bilirsiniz 🤗
Deletedmom_879 Derineda keske onlari yapınca uyansa hiç birine tepki vermiyo baygın gibi uyuyo zaten emziriyorum sadece geceleri sağıp veriyorum
Asdfff Deletedmom_879 daha 10 gün olmadı bende paylaşmıştım. Kesinlikle güneşe yatırın ben 3 gün yatırdım evin içinde perdeyi kaldırıp çok değil yarım saat hem d vitamini alır güneşten şuan hiç sarılık kalmadı. Oğlumu esmer olcak sanıyordum meğer çocuk bembeyazmış sarılık gidince ortaya çıktı:))