Deletedmom_879 Bizimkisi neredeyse 3.ayında atlattı sarılığı. Değerleri düşüor sonra bir daha çıkıyordu. İlk 1.5 ay mama takviyesi yaptık aç kalmasın diye sonra kademeli keserek tamamen anne sütüne döndük , geçiyor ama merak etmeyin, göbek hizasından aşağı inmediyse sorun yok diyor doktorlar. En son yüzden ve gözlerden kayboluyor.Siz bol bol emzirmeye devam edin, çok uyuyordur şimdi ,mutlaka uyandırıp emzirin.