Oznurtnc benim bebeğimde de olmuştu canım 4-5 defa böyle fışkırarak kustu hemen doktora götürdüm, o gün mama değiştirmiştim herhalde ondan olmuş kusunca rahatladı doktor sıkıntı yok dedi röntgen çekmişti içinde çok gazı varmış gaz ilacı verdi ama daha kötü yaptı diye kullanmadım o gece biraz hasta gibiydi geçti çok şükür diğer Güne iyiydi🤲🏼 Üşüttüyse de olabilir