Oznurtnc benim bebeğimde aynı şekildeydi. çok yediğinde kusuyordu. doktor normal dedi. kendimce bulduğum çözümler emzirdiğimde yavaşça gazını çıkarmak, emzirdiğimde hemen yatırmamak, alt gazını emzirmeden önce çıkarmak. Bende şimdilik işe yaradı inşallah değişmez.