Zeyneppppp canım öncelikle geçmiş olsun. Kendine stres yapma 37.6 korkulacak bir ateş değil aşının etkisiyle ara ara 38e kadar çıkabilir ateşi ve maksimum 2 gün sürer aşıdan kaynaklı ateş. 38e kadar ince giydir ya da üstünü örtme sık sık emzir 38in üzerine çıkarsa önce ılık uygulama ya da boyundan aşağısına ılık su tut alnına ıslak mendil koyabilirsin (kafayı ıslama bıngıldakta ani sıcaklık düşüşü havaleye sebep olabilir )hala düşmedi 38,5 a doğru çıkıyorsa 1 çay kaşığı calpol ver fitil en son çaredir işinin ehli çoğu çocuk doktoru bu şekilde söylüyor fitili asla tavsiye etmezler. Hemen ilaçlara sarılma ateş vücudun direncidir vücud direndikçe bağışıklığı güçlenir bırak biraz vücud kendi dirensin,kontrol altında tut sürekli o yeterli olur. Bebeklerde en doğru ateş ölçümü önce makattan sonra koltuk altından olur. Bende koltuk altından kontrol ediyorum bebeğimin ateşini. Aşı öncesinde ya da biraz çıktığı gibi ilaç verirsen vücudu ateş düşürücülere bağışıklık kazanacak ve daha sonra kullanman gerektiğinde çok etkisini görmeyebilirsin ve bebeğinin bağışıklığına destek değil köstek olursun. Bu benim naçizane fikrim tabi yine sen bilirsin uzun oldu hakkını helal et tekrar çok geçmiş olsun 🤗