Nilikos sarı elma ile başlarsan daha iyi olur kırmızı gibi çok şekerli olmuyor yesil gibi de çok ekşi değil doktorumuz meyveler arasında en geç elma da damak tadı oluşur o yüzden bi hafta elma verin demişti ben hem cam rendede rendeliyip veriyordum ceyrek elma. hemde gün içinde silikonun içine koyup veriyordum