Emir_nur Kelebek-5 haşlamak yerine acaba daha yumuşak bir elma mı deneseniz? Vitamin kaybı yaşamasın diye…
blgshn Nilikos ebebekten almıştım weebaby şuana kadar bi problem yaşamadık içine koydugun meyve önemli olan
Derin34 Nilikos kuzum 8 gün sonra 4. Ayını bitirecek ben boon pulp aldım, silikon, henüz kullanmadık😊
Yaso25 Wee baby silikon olanı kullanıyoruz 4 aydan beri çok memnunum. Ama 6 aydan sonra daha aktif kullanmaya başladık. Yumuşak armut muz ve elma verdim ama elma sert oldugu ıcın bıraz zor yiyor yumuşak meyveler daha kolay daha eglencelı olur.
Nilikos Freud 20 gün sonra vermeye başlayacağım bakalım doktor ne ile başlayın derse artık. Alerjiniz var ne yazıkki 😞
Deletedmom133 Nilikos 6 ayda silikon kullandim.file alma sakin koku yapıyorum silikon daha kullanışlı
Nilikos Freud zaten çok takılmıyorum doktora kalsa ne süt ürünü tüketicem ne şekerli birşey yiyeceğim 😒 açlıktan ölek dedim 😁
blgshn Nilikos sarı elma ile başlarsan daha iyi olur kırmızı gibi çok şekerli olmuyor yesil gibi de çok ekşi değil doktorumuz meyveler arasında en geç elma da damak tadı oluşur o yüzden bi hafta elma verin demişti ben hem cam rendede rendeliyip veriyordum ceyrek elma. hemde gün içinde silikonun içine koyup veriyordum
Freud Nilikos malesef doktor haklı 😀 diyetinize dikkat edin zaten ek gıdaya gecmişsiniz alerjeni daha kolay bulursunuz. Geçmiş olsun