Fatma_FLZ Yigit2019 bu arada bizim doktorumuzda ümit batıkentte mustafa alper aykanat cok memnunuz tavsiye ederim
Yigit2019 Fatma_FLZ evet biliyorum o doktoru hiç gitmedik ama çok iyi olduğunu duymuştum hatta bir keresinde dışarda coşkun beyi beklerken oğlumu sevmişti mustafa bey
Bizal Yigit2019 benim bir atkadaşım rutin kontrole götürdü bebeğini, sabah ilk saate randevu almış, özel hastaneye götürdü, kimse yokmuş hemen gitip çıkmışlar. Sizde belki ilk randevu saatini alabilirseniz daha iyi olur.
Yigit2019 Bizal keşke en yakın saat on bir buçukta dediler mecburen aldık randevuyu bu sabah daha bitkin yavrum sanırım grip gibi geldi yinede doktor bilir ama mecbur götüreceğiz çok iştahsız halsiz ağlıyor hep geceyi zor ettik 😞
Sakura-chan Yigit2019 bide 10 aylıksa dişten kaynaklıda kulağına falan vuruyordur. Götür bakalım . Haber et ne olduğunu. Biz anadolu hastanesine gidiyoruz
Yigit2019 Sakura-chan doğrudur diş kolay değil tabi İNŞAALLAH hayırlısıyla evimize geliriz yavrumda iyi olur gitmeyeyim bekleyeyim dedikçe daha kötü oluyor
Derya_1903 Yigit2019 Benim bebegimin gozude ayniydi doktora gittik tobradex verdi goz damlasi sabah aksam 1 damla damlattik cok sukur gecti ama kulak agrisi icin gitmelisin bencede
Yigit2019 Derya_1903 çok teşekkür ederim bizede dün telefonda aradım durumu anlattım gözü için netira diye göz damlası söyledi aldık akşam ve bu sabah iki kez damlattım aynı geçmiyor tabi daha yeni ama sürekli kulağını çekiştiriyor ağlıyor çok halsiz iştahsız doktor kulagj için getirin bakmam lazım dedi 😞
Fatma_FLZ Yigit2019 Hamileyken Anemon otelde yenidogan bebek bakımı eğitimine katılmıştım mustafa hocanın o zamn karar vermiştik aşırı çocuk sevdalısı
Esraemirr Yigit2019 benimds oglumun gozu akiyordu doktora mesaj attim fotosunu enfeksiyon kapmis bana ilac ismi verxi 2 gunde gecti bi doktora mesaj atin
Yigit2019 Esraemirr dün aradım doktoru gözü icin netira isimli bir damla alın ama kulağı için mutlaka getirin dedi virüs korkusu var dedim biz burda gerekli önlemleri alıyoruz dedi ama insan yinede korkuyor kendimden çok yavrumdan korkuyorum 😞
Yigit2019 Fatma_FLZ hiç gitmedim ama bebekleri çok sevdiği belli çok içten davranıyor gördüm belki bende ona giderim ilerde şöyle bir gitsin bakalım