Selam bebeğimin sağ gözünde şişlik kızarıklık var ve kanlı Çapaklı çok sulanıyor sanırım kulağı sancılı sürekli kulağını çekiştiriyor ağlıyor iki gündür böyle virüsten dolayı hastaneye doktora gitmek isteniyoruz ama durum böyle olunca korktuk iştahı yok yemiyor çok tedirginim bu dönemde doktora bebeğini götüren varmı 😞