[silindi] 4aylik bebeği nasıl gelip alıyor ki.Bnde boşanma aşamasındayim bu durumlarla çok ugrastigim ve polise gittiğim için biliyorum.gostermek istemediginizde Polisle gelirim derse daha velayet anne ya da baba da olmadığı için böyle bir durumda polis kapınıza neden çocuğu gostermiyorsunuz diye gelmez. Adamın elinde göreceğine dair bı belge olmadığı için ilgilenmiyorlar. Ailenizi huzursuz ederse o zamn şikayetçi olursunuz. Siz uzaklaştırma alırsanız eğer yine size yaklasamayacgi için alamaz cocugu.