Minikpare Aryemus_3 hayır aldıgınız ilk zamandan itibaren 4 hafta oda sıcaklıgında bekleyebilir sonra dolaba koyacaksınız yani çöpe atmayn kullanın üstündedd yazıyor
Aryemus_3 Minikpare Evet üstünde öyle yazıyor dr öyle deyince ne bileyim atmadım dolapta öyle bekliyo
Minikpare Aryemus_3 1 hafta aynı saatte düzenli kullanınca etki ediyormş bizimkide tam geçmedi ama haftada ⅔ e düştü huzursuzlugu
Sahrasel Benim bebeğimde 18 günlük ve yaklaşık 10 gündür gece 10 da kalkıyo 3 e kadar yatmıyor biogai kullanıyoruz 4 gündür gazı çıkmaya başladı ama gene huzursuz gene huZursuz çok üzülüyorum bu haline ☹️
Avucicleri Sahrasel bizimle aynı sorunu yaşayan bir sürü anne varmış. Acaba doğal bir süreçten mi geçiyoruz diye düşünmeye başladım ben 🙊
Asl_35 Mrw-12 bol bol karnına masaj yapın dus aldırın. Bio gaia damla kullanın ben onun çok faydasını gördüm en iyi o geldi kızıms. Hem gaz hem bağırsak düzenleyici. Bir dönem bebeklerdr oluyor öyle sonra düzeliyor sonra yeniden oluyor sabretcez yapcak başka bişeyimiz yok.
Sahrasel Avucicleri bilmiyorum ama kızım ağladıkça ben harap oluyorum ☹️ Nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Emineyilmazz Avucicleri gazdan hep. Adı üstünde yenidoğan. Bi çaresi yok canım ana geçecek az kaldı 2 ay sonra rahatlarsınız
Sahrasel Avucicleri doktor gazı var dedi biogai ilacını söyledi onu kullanıyoruz biraz daha gazı iyi çıkıyo günden güne o bağırmaları ciyak ciyak ağlamaları geçiyo dün gece çok rahattı mesela uyudu inşallah her gece böyle olur ne diyeyim ağlaması olmasa yeter
kukuleta Avucicleri senin yine gündüz uyuyomus bnm gündüz uykusu toplam 1-2 saat gecede 3 ten erken uyumuyor ama huysuz dgl gaz ilacımızı değiştik rahatladı