Hanımlar selamın aleyküm. Bebişim 1 ay 3 günlük. Gündüzleri uyku düzeni fena değil. Ama akşam 22:00’dan gece 03:00’a kadar uyumuyor, sürekli emmek istiyor, emzirirken de ya huzursuzlanıyor göğüsümü çekiştiriyor ya da tam uyuyo yatağa koyunca geri uyanıyor.Gazı mi var yoksa dalamadığı için mi bu kadar huzursuzlanıyor anlam veremiyorum. Daha önce bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursanız sevinirim.