Ben dün başladım elma suyu verdim ama Maşallah 2 kaşık denedim vermeyince ağladı 5 kaşık verdim yine ağlayınca bende elma dilimi verdim somursun diye onuda damağıyla ezmiş yemiş biraz🤦🏻♀️ Bugünde muz yedi çok az cici bebe ve süt karışımı yaptım kendim için kaşığın ucunu ağzına değdirdim devamını vermeyince çok sinirlendi ağladı😂 ben hergün birkaç kaşık verecem birşeyler 15 gün sonra arttıracam çünkü iştahı varken önünü kesmeyin diyorlar