Bhr28 7,5 aylık bebek için desteksiz oturtamamak çok saçma bence . 6 aylık bir bebeğin desteksiz oturması beklenir çoğu makalede bu şekilde ki ek gıda alan bir bebek için de mantıklı olan bu bana göre . Kızım henüz 4 aylık düzeltilmiş olarak , biyolojik ayı da 5 . Bende iki uç hafta sonra başlamayı düşünüyorum çünkü asla yatmak istemiyor sürekli oturmak istiyor doktorumuz daha erken dedi ama bakalım önümüzdeki haftalar o da onay verir sanırım. Mamas papas oturagi var onunla başlamayı düşünüyorum .