Annekeki emin olun bi anne olarak bende düşünüyorum bunlari. Oyle durumlarda birakin cocugumu dudaktan opmeyi, sadece boynunu ve kafasini kokluyorum. Bile isteye cocugumu riske atacak degilim. Ve ayrica yalap salap opumyorum niye tükürük bulastirayim hem lama miyim ben.. Gayette tukuruksuz seviyorum.. Bilgilendirdiginiz icin tesekkur ederim ama bende farkindayim neyin ne olduğunu. Lutfen sirf bilgiclik olsun diye bu tarz özel konulara yorum yapmayin.. Tesekkurler iyi gunler..