Bahar-yagmur-kayla eğer dudağınızda farkında olmadığınız bir uçuk varsa çok tehlikeli. Oğlum 7 aylık hep saçından ya da bacaklarından öpüyorum. İlk defa dün şap diye yüzünden öptüm içim rahatladı yaaa 😄 ama tavsiye etmiyorum. Yüzümü yüzüne değdirmeyi seviyorum o öpmekten daha güzel geliyor. Yüzünde alerji olabilir kırmızılık olabilir. Öpmek çok zarar veriyor