32Merveserin32 bende kızım küçükken forumda öğrenmiştim böyle bişey oldugunu. Sonra kızıma baktım sanki yapisik gibi geldi emin de olamadım internetten fotolara falan baktım. Sonra sağlık ocağına gidince sordum bakti evet biraz var çocuk cerrahisine götürün dedi. Götürdüm doktor eliyle yana ve aşağı çekerek açtı yine olursa kendiniz bu şekilde açabilirsiniz dedi ıslak mendil kullanma dedi. O zaman 4 aylık falandi. Sonra 1 yaşına gelince yine oldu. Ama kendim Dr un söylediği gibi açamadım. Yine götürdüm. Bu sefer doktor lanset gibi biseyle açtı orayı küçücük bişey bunun için mi getirdin dedi hatta. Ama kızım o zaman çok ağlamıştı. Şimdi 2 yaşında ve yine var yapisiklik. Götürmek istemiyorum açıkçası.. küçükken götürün büyüyünce zor oluyor