32Merveserin32 Arkadaslar 6 bck aylık kızım var ve bugun vagınasına balktıgımda kapalı oldugunu gördüm Tedavisi nedir nasıl yapılıor başina gelenler yazsın lütfen 😓
MihmininAnnesi 32Merveserin32 canım tıbbi olarak bilmiyorum ama her altını aldığında elinle vajina dudaklarını açabilirsin
Cicekimftm 32Merveserin32 endişe etmeyin. Nadirde olsa görülen bir durum bu. 6 ay olana kadar hiç farketmediniz mi? Doktora görürdünüz mü?
Deletedmom146 32Merveserin32 ortalık düzeldikten sonra doktora götürün bildiğim kadarı ile küçük bi çizikle hallediliyor
Deletedmom72 32Merveserin32 Benim kuzeniminde öyleydi. 22 yasinda ameliyat oldu evleneceği için öyle actilar.
32Merveserin32 MihmininAnnesi canı yanmazmı ya ilk cocugum ve ınan böyle birsey ilk defa gelıyor basıma 😞😢
32Merveserin32 Cicekimftm fark etmedim daha dogrusu bebeklerin böyle sandım yanı ve internette arastırdımda farkıma vardımkı bır sorun var yarın rendavü aldım bugun gördüm daha yeni yarın lar olmıcak gibi onun icin bilmek ögrenmek istedim başina gelen varmi diye
Esdoel 32Merveserin32 benim kızımın da arada kapanirdi ben açarsın elimle 3 yaşına girecek bazen yine olur yapışır açarım
Ikrazumra19 32Merveserin32 eger idrar yapmasinda problem yoksa dokunmasin mudahale etmeyin kendiliginden geciyor
Deletedmom268 32Merveserin32 canım dr krem veriyor oyle acılıyor bazı masajlar la diye biliyorum arkadasımın bebegı oyle gectı
Koalina 32Merveserin32 korkmayın onu doktor hemen açıyor komşumun kızındada oldu tekrarlayabiliyor ama
Deletedmom133 32Merveserin32 canim kapali oldugunu nasil anladin ki ilk dogunca doktorlar genel kontrollü bakıyorlar benim kızıma mesela oraya ilaç sürmüşlerdir mikrop kapmasın diye Bence kapalı değildir olsa bence Doktorlar bilgi verirdi tabii yine içimiz rahat etsin bir gösterin isterseniz
MarlaSinger Üst kısımdaysa bize de doktor iyi temizlenmezse yapışıklık olur demişti. Üst dudak kısmının iç kenar kısmı tam vajina değil yani. Beyaz beyaz oluyor o beyazlıkların silinmesi lazım
Zk95 MarlaSinger yaa bende onları doktora sorucaktım normal mi diye ama gidememiştik. Acıyacak zarar vericem diye oraya tam dokunamıyorum ben beyazlıklar var temizlemek mi gerekiyomuş
MarlaSinger Ben çekiniyordum temizlerken çok hassas diye bir de ilk bebeğimdi. İyi temizleyememişim doktor banyo yaparken iyi temizle demişti
Rengin 32Merveserin32 bizim doktorumuz her muayene de detaylı oraya kadar bakıyor bu zamana kadar doktoru hiç mi farketmedi. Canınızı sıkmayın çözümü var çok şükür
Mrs_Mert 32Merveserin32 Bizim de başımıza geldi hatta geçenlerde böyle bi post açtım isterseniz profilimden bi bakın 🌸
Deletedmom72 32Merveserin32 Cunku 22 yasinda evlendi 😁😁 evlenmeden 6 ay once yaptilar ameliyati. Orasi kapali olan kizlar reglde olmuyor diye biliyorum.